هم زمان با برگزاری دهمین جلسه هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه در سال جاری، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه های در حال توسعه کارخانجات سیمان ساوه بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی:

در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه ، بازدید میدانی از پروژه های عمرانی ،توسعه ایی و سایر واحدهای فعال هر دو کارخانه به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش مهدی فقیهی مدیرعامل ، مهدی طالبی رئیس هیئت مدیره، جناب آقای محمد وثوق روحانی ،جناب آقای حقی نژاد و سرکار خانم تیما دیگر اعضای هیئت مدیره از پروژه عمرانی، واحدهای فنی ، خطوط تولید، ساختمانهای کنترل ،آزمایشگاه و IT بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت پروژه های عمرانی قرار گرفتند.

در این برنامه پس از بازدید میدانی از بخش های مختلف پروژه، طی جلسه ای با حضور معاونین و مدیران شرکت، چالش ها و مشکلات شرکت و پروژه ها تشریح و ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ها موارد بیان شده در جلسه را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

در این بازدید جناب آقای مهندس مهدی فقیهی مدیر عامل شرکت سیمان ساوه گزارش کاملی از روند کار ، مشخصات فنی و اهداف پروژه به سمع و نظر اعضای محترم هیئت مدیره رساندند.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ها و طرح های توسعه ایی شرکت سیمان ساوه بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ها و طرح های توسعه ایی شرکت سیمان ساوه بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ها و طرح های توسعه ایی شرکت سیمان ساوه بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ها و طرح های توسعه ایی شرکت سیمان ساوه بازدید از پروژه ها و طرح های توسعه سیمان ساوه بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ها و طرح های توسعه ایی شرکت سیمان ساوه