پیام مدیرعامل شرکت سیمان ساوه به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه، متن پیام مهندس مهدی فقیهی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فتح خرمشهر،فتح خاک نیست،فتح ارزش های اسلامی است.امام خمینی(ره)

سوم خرداد ماه؛ یادآور روز پیروزی خودباوریِ و توکل و استقامتِ امت ولایتمدار ایران بر سازوکار و توان نظامی نیروی باطل است و مصداقی است بر اثبات این موضوع که اگر یک ملت حول محور ایمان به خدا و پیروی از ولی امر خود جمع شوند، بر هر باطل با هر قدرتی فائق خواهند آمد.

همان طور که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) حماسه آزادی خرمشهر را حادثه‌ای بی‌نظیر قلمداد کرده و فرمودند: «حماسه مقاومت و آزادی خرمشهر، حادثه‌ای بی نظیر در تاریخ جهان است». بازخوانی و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت ستایش از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند است و ما سربازان جبهه اقتصادی کشور در شرکت سیمان ساوه با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، با اراده ای قوی و توجه و تمرکز به ظرفیت‌های درونی کشور، انشالله حماسه‌ ی ماندگار دیگری را ثبت خواهیم نمود، زیرا که اعتقاد داریم، خرمشهرها در پیش است.

اکنون و پس از گذشت بیش از چهار دهه از این حماسه ماندگار نباید از یاد برد که ما در برابر خون شهدا مسئولیم و مُکلّف؛ آری تکلیف ما روایتگری ست، روایت حدیث به معراج رفتگانی که سبک بال و جان برکف به استقبال خطر رفتند تا یکی از ماندگارترین و حماسی ترین لحظه های تاریخ ایران زمین را رقم زنند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و یاران ایشان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز پایمردی و دلاوری مردان و زنان دزفول قهرمان را گرامی داشته و توفیق صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدایی که در این راه، حماسه‌ها آفریدند را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم‌.

و ان شاء الله بتوانیم در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و پیروز باشیم. ان شاالله

مهدی فقیهی
۳ خرداد ۱۴۰۳

 

سالروز آزادسازی خرمشهر 1403