پیام تبریک به مناسبت نوروز 1403

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه :

مهندس مهدی فقیهی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه در پیامی نوروز باستانی و حلول سال1403را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار
یامُدَبّر اللیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال
حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

عید نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان و جلوه‌ای از فرهنگ و سنت مردم و بهانه‌ای برای صلح و دوستی و همدلی و مهربانی است. بهار امسال با ماه مبارک رمضان متقارن گشته و باید این فرصت را برای حمد و شکر پروردگار متعال بیشتر از همیشه غنیمت بشماریم.

خدا را شاکریم که توفیق خدمت در کنار همکاران به ما داد. ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ کلیه همکاران پرتلاش و ارجمندم، فرا رسیدن نوروز 1403را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان شریف شرکت و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی، موفقیت و شادی روز افزون برای همه عزیزان مسألت دارم.

با این امید که در سال پیش رو در پرتو عنایات الهی و تلاش و کوشش ایرانی تباران این سرزمین بتوانیم چه به تنهایی و چه در قالب همکاری جمعی در شرکت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار جدید سال »جهش تولید با مشارکت مردم« شاهد رشد و پیشرفت، ترقی و در نهایت شکوفا شدن میهن عزیزمان ایران باشیم و امید داریم همچون گذشته، شرکت “سیمان ساوه” با تلاش و اراده سخت کوشانه همیشگی کلیه همکاران عزیزم و مانند تلاش‌های سالهای قبل، شرکت را به پیش بریم و نقشی در جهش تولید، توسعه و اشتغال ملی کشور عزیزمان داشته باشیم.

اینجانب نیز بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ سیمان ساوه دستان پرمهر یکایک شما مجاهدان اقتصادی را خواهم بوسید و دربرابر زحمات خالصانه‌تان سرتعظیم فرود‌‌‌خواهد آورد.

 

مهدی فقیهی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه