بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت ولادت پیامبر اکرم حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) و با عنایت پروردگار و اهل بیت(ع) ، باحضور مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس فقیهی و فرماندار محترم شهرستان زرندیه جناب آقای مهندس مهری وجناب آقای مهندس مجید اسدی ریاست محترم هیئت های ورزشی کارگری استان مرکزی و دعوت از سایر مقامات دولتی و استانی مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی فاتح خیبر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه:
این مجموعه ورزشی که با دستور مهندس فقیهی و پیگیری های مهندس شیخی مدیرمحترم کارخانه سیمان خاکستری در طی ۶ ماه و در مساحتی به ابعاد ۱۳۰۰ متر مربع تاسیس شده، شامل زمین های فوتسال و والیبال،زمین تنیس روی میز،و یک باشگاه بدنسازی است که با توجه به رفاه و افزایش انگیزه و شادابی همکاران محترم به بهره برداری رسید.
معندس فقیهی با اشاره به اینکه این مجموعه قابلیت میزبانی برگزاری مسابقات استانی را دارد افزود،نشاط و سلامت اجتماعی باایجاد زیر ساخت های ورزشی تحقق می یابد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه در سخنرانی خود به این موضوع اشاره داشتند که مسئولان شهرستان از تاسیس این مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری ابراز خوشحالی و امیدواری دارند تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های ایجاد شده،شادابی و نشاط را در بین کارگران محترم بیش از پیش شاهد باشیم.

در پایان این مراسم تیمهای فوتسال سیمان خاکستری و سیمان سفید در حضور مسئولین به مسابقه پرداختند و هیجان خاصی به این مراسم دادند.

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

سخنرانی مدیرعامل سیمان ساوه در مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی فاتح خیبر

تیم فوتسال سیمان ساوه در ورزشگاه خیبر