افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج کارگری سیمان ساوه

بسمه تعالی
مقام معظم رهبری در مورد بسیج اینگونه خطاب فرموده‌اند: «عرصۀ بسیج یک عرصۀ عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش‌های جغرافیایی کشور است. در همۀ جاها، در همۀ مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و در همۀ قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.»درهمین راستا با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته، شرکت سیمان ساوه (سهامی عام) به افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج کارگری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نائل آمد.

همزمان با آغاز ایام الله هفته بسیج این شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی، با حضور میهمانان ویژه در کارخانه خاکستری سیمان ساوه مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه ، در تاریخ 1401/08/30 این مراسم پس از اقامه نماز ظهر عصر و با حضور خانوادۀ معزز شهدا و با حضور سردار محترم پاسدار بسیجی حاج محسن کریمی فرمانده سپاهیان پاسداران روح الله انقلاب اسلامی استان مرکزی ،مدیر عامل محترم شرکت سیمان ساوه جناب آقای مهندس مهدی فقیهی و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان زرندیه سرهنگ یوسف وند و جمعی از مدیران و بسیجیان انجام شد.

در ابتدای مراسم، سردار کریمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بسیج و اهمیت آن در بین آحاد جامعه، ایجاد بسیج در ساختار شرکت سیمان ساوه را گامی بلند در جهت همگرایی تلاش‌ها و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

در پایان سخنرانی و با حضور ایشان در پایگاه بسیج ، از پایگـاه مقاومت بسیج رونمایی شد و با حکم فرمانده حوزۀ مقاومت بسیج امام خامنه ایی بسیجی مرتضی رضایی به عنوان فرمانده این پایگاه منصوب شد. در پایان مراسم نیز، با انجام قرعه کشی از بین بسیجیان این کارخانه پنج خانواده به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) برگزیده و از حضور میهمانان در این مراسم قدردانی شد.