بسم الله الرحمن الرحیم

تمام زوایا زیر ذره بین رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره

بازدید از خط تولید و سایر بخش های کارخانه سیمان خاکستری ساوه

 

بازدید سرپرست هلدینگ سیمان فارس وخوزستان ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان ساوه به همراه اعضای هیئت مدیره از کارخانه سیمان خاکستری ساوه .

 

به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان ساوه ؛

جناب آقای مهندس میرزا عبدالله سرپرست هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به همراه جناب آقای مهندس مهدی طالبی رئیس محترم هیئت مدیره و جناب آقای مهندس فقیهی مدیر عامل شرکت سیمان ساوه و جناب آقای مهندس امیرعلی حقی نژاد و سرکار خانم مهندس غزاله تیما اعضای محترم هیئت مدیره ، پس ازبرگزاری و پایان جلسه هیئت مدیره درتاریخ 15 آذر 1401 از کارخانه سیمان خاکستری از روند تولید و سایر بخش ها در این کارخانه بازدید نمودند .

در جریان این دیدار که با توضیحات مهندس فقیهی و مهندس زهری معاون اجرایی شرکت و مهندس شیخی مدیر کارخانه سیمان خاکستری به اعضای هیئت مدیره همراه بود ، اعضای هیئت مدیره ضمن بازدید از خط تولید محصولات و ظرفیتهای تولیدی این مجموعه خوشنام صنعت کشور را مورد بررسی قرار دادند .

کارخانه خاکستری که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده به پشتوانه سالها تجربه مهندسین خود در زمینه های مختلف به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو صنعت سیمان با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، توانسته است محصولاتی را با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی تولیدکرده و به گواه صاحبنظران صنعت سیمان کشور، رضایت مشتریان را کسب نماید

گالری تصاویر بازدید از کارخانه سیمان خاکستری ساوه :

 

گزارش ویدئویی ویدئو بازدید مدیران از کارخانه سیمان خاکستری ساوه