بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه:
روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ مهندسین محیط زیست استان مرکزی و مسئولین اداره محیط زیست شهرستان زرندیه به صورت میدانی در جریان روند فعالیت های محیط زیستی این شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید جناب آقای مهندس خلیلی معاونت محیط زیست و جناب آقای مهندس مهرابیان رئیس آزمایشگاه و سرکار خانم مهندس زارعی مدیرآزمایشگاه خاک محیط زیست استان مرکزی از کارخانه سیمان خاکستری بازدید کردند.

این بازدید که با همراهی معاونین و مدیران شرکت سیمان ساوه همراه بود در ابتدا مهندس زهری معاون اجرایی شرکت سیمان ساوه ضمن خوش آمد گویی به هیئت بازدید کننده، گزارشی از روند فعالیت تولید در کارخانه سیمان خاکستری را تشریح و به بیان اهم فعالیت‌هایی که این مجموعه از آغاز فعالیت جناب آقای مهندس فقیهی به عنوان مدیرعامل این شرکت صورت پذیرفته پرداختند.
در ادامه مهندس شیخی مدیر کارخانه سیمان خاکستری با اشاره به اینکه این کارخانه پروژه هایی در خصوص ارتقاء و بهبود کیفیت فیلتراسیون ها و کاهش آلایندگی های زیستی و توسعه فضای سبز انجام داده،اشاره داشتند که بادقت و نظارت و مدیریت هوشمندانه مدیرعامل محترم شرکت اکنون تحولی شگرف در همه حوزه ها ایجاد شده است و حفاظت از محیط زیست و ارتقای سلامت محیط و کارکنان، دیدگاه و سیاست راهبردی مدیریت شرکت است و در اولویت امور قرار دارد.

در پایان این بازدید مدیران استان از تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب و واحد HSE و دپارتمان‌های مختلف آن که فعالیت‌های محیط زیستی کارخانه را رصد و پایش می‌کند بازدید کردند و از روند همه فعالیت ها ابراز رضایت و مطلوب بودن همه شرایط را اعلام کردند.

بازدید مدیران حفاظت محیط زیست از کارخانه سیمان

بازدید مدیران حفاظت محیط زیست از کارخانه سیمان ساوه

بازدید مدیران حفاظت محیط زیست از کارخانه سیمان ساوه

بازدید مدیران حفاظت محیط زیست استان مرکزی از کارخانه سیمان خاکستری ساوه