مهدی فقیهی مدیر عامل شرکت سیمان ساوه خبر داد: 9 ماه تلاش ، خودباوری و از خود گذشتگی جمعی در شرکت سیمان ساوه برای ثبت رکوردهای جدید نتیجه داد.

رکورد مجموع تولید و فروش کلینکر و سیمان از ابتدای راه اندازی شکسته شد. این در حالی است که این پیشرفت و افزایش بازده، با توکل، همت و تلاش یکپارچه در پایان 9 ماه سال 1402 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه :

کارخانه سیمان خاکستری ساوه با پیشرفت چشمگیر خود در طی 9ماه سال جاری توانست به رکورد تولید 1.704.230 تن کلینکر و 1.664.873 تن تولید سیمان  و  فروش 226.035 تن کلینکر و 1.671.717 تن سیمان دست یابد.

همچنین مجموع فروش سیمان و کلینکر خاکستری 1.896.361 تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش یافته است.

کارخانه سیمان سفید ساوه نیز درمدت یادشده و در ادامه پیشرفت های این شرکت توانست به رکود 225.687تن تولید کلینکر ، 640 تن فروش کلینکر و 276.909 تن تولید سیمان و مجموع فروش داخلی و خارجی 275.117 تن سیمان سفید دست پیدا کند.

براساس این گزارش، یکی از اتفاقات مثبت درمدت مذکور بهبود کیفیت محصولات تولیدی درجه یک این شرکت بوده است که نسبت به مدت مشابه درسال گذشته رشد قابل قبولی راتجربه کرده است.

از جمله نکات حائز اهمیت در به دست آوردن این موفقیت می توان به افزایش میزان تولید کلینکر اشاره کرد، بطوری که پس از 16 سال از راه اندازی کارخانه به ظرفیت نامی خود رسیده است ، افزایش بهره وری ،افزایش راندمان کوره ،گذراندن کلاسهای تخصصی در جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان، راه اندازی و استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و برگزاری مرتب جلسات تخصصی اشاره کرد.

بدون شک ثبت این رکورد تولیدی در سالی که به نام “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده، مصداق بارزی از تعهد خالصانه و تلاش مجدانه مجموعه کارکنان شرکت سیمان ساوه در راه رسیدن به خودکفایی و سربلندی کشور عزیزمان است.

مهندس مهدی فقیهی مدیر عامل شرکت سیمان ساوه افزود: علاوه بر ثبت رکورد تولید روزانه، شرکت سیمان ساوه توانسته است در پایان 9ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 1401، رشد 65 درصدی درآمد را تجربه کند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های همه جانبه هیئت مدیره و در راس آن جناب آقای مهندس طالبی رئیس محترم هیئت مدیره خاطرنشان کرد: امیدواریم تا شاهد حداکثر تحقق برنامه‌ی ابلاغی از جانب هلدینگ سیمان فارس و خوزستان باشیم.

مهندس فقیهی با اشاره به بهبود فضای حاصل شده تولید در جهت افزایش کمی و کیفی کلینکر و سیمان های تولیدی، از همه همکاران محترم در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

رکورد تولید و فروش سیمان