جشنواره فرهنگی ، ورزشی کارکنان تامین اجتماعی و واحدهای تابعه شهرستان زرندیه

 

اولین دوره مسابقات ورزشی تامین اجتماعی شهرستان زرندیه با برگزاری مسابقه تنیس روی میز در مجموعه سیمان خاکستری شرکت سیمان ساوه آغاز شد ، 32 نفر از آقایان ورزشکار در این مسابقات با همکاری اداره کل تامین اجتماعی شهرستان زرندیه به رقابت پرداختند.

جشنواره فرهنگی ورزشی زرندیه به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه :

دکتر مصطفی اروجی رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرستان زرندیه در مصاحبه باروابط عمومی شرکت سیمان ساوه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی تامین اجتماعی و واحد های تابعه شهرستان خاطر نشان کردند، به دنبال آن هستیم تا حداقل ها را برای ورزش کردن افراد مهیا کنیم و به دنبال ایجاد نشاط و هیجان بیشتر در بین نیروهای خود هستیم. ‌هدف از برگزاری این رقابت ها پیشرفت و بالابردن روحیه شاغلین است تا آنها با انرژی مضاعف بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

اروجی تاکید کرد:‌ با نگاه خوبی که مدیران ارشد سازمان به ورزش دارند سعی داریم در سال های آینده چند رشته را اضافه کنیم و یا اینکه در ارگان های دیگر هم این رقابت ها را برگزار کنیم.

وی از میزبانی شرکت سیمان ساوه به دلیل فراهم کردن امکانات برای هر چه بهتر بر گزار شدن این مسابقه تقدیر کرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی زرندیه

در این مسابقات در رشته تنیس روی میز روح الله نوری خلج از شرکت سیمان ساوه بر سکوی قهرمانی ایستاد، سعید اقرلو از بیمارستان شهید چمران دوم و دکتر امیر آوانلو از اداره تامین اجتماعی و علی قجرفرد از شرکت سیمان ساوه هم به صورت مشترک سوم شدند.