مهندس مهدی فقیهی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سیمان ساوه و هیات همراه با حجت الاسلام دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه ؛ مهندس مهدی فقیهی با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشتند که حمایت از صنایع و کارخانجات تولیدی نقش مهمی در کاهش بیکاری در استان دارد به همین جهت حمایت مسئولان و مدیران استان باید با تمرکز و دقت خاص انجام شود تا با وجود تحریم های دشمن این مراکز تولیدی بتوانند به کار وفعالیت خود ادامه دهند. ایشان با اشاره به اینکه در مدت یکسالی که عهده دار مسئولیت شرکت سیمان ساوه بودند گزارشی از وضعیت موجود شرکت ارائه کردند و  به بیان مشکلات و تشریح روند افزایشی و پیشرفت این مجموعه پرداختند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

حجت الاسلام دری نجف آبادی نماینده ولی ‌فقیه در استان مرکزی با بیان این که شرکت سیمان ساوه با توجه به مشکلات تحریمی و موارد دیگر توانسته است میزان تولید و صادرات خود را در چند سال گذشته افزایش بدهد خاطر نشان کردند که با ایجاد انگیزه و روحیه بین کارکنان مجموعه از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنید تا بتوانید در سال جدید میزان صادرات محصولات خود را از پیش بیشتر کرده و موفقیت بیشتری کسب کنید.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

این دیدار با برگزاری نماز جماعت در حسینیه دفتر نمایندگی ولی فقیه به پایان رسید.