بسم رب الشهدا والصدیقین

حضور مدیر عامل و همکاران محترم شركت سیمان ساوه در مراسم تشییع پیكر مطهر شهید رسول مهدوی پور

همراه و همدل با اقشار مختلف مردم غیور و شهیدپرور شهرستان زرندیه ، مهندس فقیهی مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت سیمان ساوه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مهدوی پور حضور یافتند .

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه:

جناب آقای مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل محترم شرکت سیمان ساوه به همراه جمعی از مدیران ، پرسنل و بسیجیان محترم شرکت سیمان، صبح روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، با حضور در مراسم بدرقه و تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت اقتصادی ،شهید رسول مهدوی‌پور (رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه) حضور به هم رسانده و یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.این مراسم در شهر مامونیه و با حضور خانواده محترم آن شهید عزیز، اقشار مختلف مردم شهرستان زرندیه، سردار رفیعی‌کیا فرماندهی انتظامی استان مرکزی و اراشد نظامی ارتش و سپاه در استان مرکزی برگزار و پیکر مطهر آن شهید والامقام جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان کوهدشت در استان لرستان منتقل شد.

همچنین مهندس فقیهی در پیامی به غیورمردان زحمتکش و جان برکف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت گفتند.

کارکنان این شرکت ضمن حضورگسترده و با در دست داشتن پلاکارد و تصاویری از این شهید، به همراه دیگر اقشار مردم نسبت به رشادت های شهید مهدوی پور ادای احترام کردند.
روحش شاد، نامش جاوید و راهش پر رهرو…

حضور مدیر عامل سیمان ساوه در مراسم تشییع پیكر مطهر شهید رسول مهدوی پور

حضور کارکنان سیمان ساوه در مراسم تشییع پیكر مطهر شهید رسول مهدوی پور

حضور کارکنان سیمان ساوه در مراسم تشییع پیكر مطهر شهید رسول مهدوی پور