بسم الله الرحمن الرحیم

زندگی گوارا نمی‌شود مگر با سه چیز: هوای پاک، آب فراوان شیرین و خاک حاصلخیز

از فرمایشات امام صادق علیه السلام

گسترش و ارتقاء مشارکت مردمی در کاهش آلودگی محیط زیست

 

در هفته زمین پاک، شرکت سیمان ساوه میزبان مدیران اداره محیط زیست شهرستان زرندیه و مدیران شهرستان بود تا بتواند در هفته ایی که در تقویم رسمی کشور ما به نام هفته زمین پاک نام گذاری شده، نقشی در پررنگ تر شدن این موضوع در سطح جامعه داشته باشد.

کارخانه سیمان سفید ساوه با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت و تولید محصولات خود،همواره با نگاهی ارزشمند به هوا و محیط زیست توانسته است قدمهای مثبتی را در این راستا ایفا کند که فضای سبز و درختکاری این کارخانه دلالت بر این اَهم دارد.

مهندس نادری مدیر محترم کارخانه سیمان سفید ساوه در خلال این برنامه اشاره داشتند که همواره با سطح دید مثبتی که جناب آقای مهندس فقیهی مدیرعامل محترم این شرکت در خصوص ارتقاء کیفیت فیلتراسیون در جهت کاهش آلایندگی ها داشته، این کارخانه توانسته گامهای مثبتی در زمینه پاسداشت هوای پاک بردارد.

مهندس نادری ضمن ارائه برنامه های مرتب و مثبت صورت گرفته این شرکت در خصوص اهمیت به محیط زیست و محیط پیرامونی خود، فرمودند که هر فصل از سال با کمک همکاران به صورت گروهی برنامه جمع آوری زباله های خشک و پلاستیکی که در طبیعت و فضای سبز پیرامون کارخانه ریخته می شود را جمع آوری می کنیم تا بتوانیم سهمی از مسئولیت های قانونی و شرعی که بر دوش همه ما در مقابل نسلهای آینده است را انجام دهیم.

جناب آقای رستم خانی مدیر محترم اداره محیط زیست شهرستان زرندیه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط این شرکت،فعالیت های انجام شده و گسترش فضای سبز و کاشت و درخت را در این کارخانه مصداقی خوب در راستای اهمیت به زمین پاک و هوای پاک بر شمرد و در پایان به ارائه برنامه های اداره محیط زیست در خصوص بهبود شرایط پرداختند.

لازم بذکر است شرکت سیمان ساوه یکی از زیر مجموعه های هلدینگ سیمان فارس و خوزستان می باشد. این هلدینگ سیمانی با توانایی های خود توانسته است بیش از 40درصد از تامین سیمان کشور را به عهده بگیرد و در این راستا نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی کشور و صادرات انواع محصولات سیمانی به کشورهای دیگر ایفا کند.

 

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک

هفته زمین پاک