کسب نشان ملی سه ستاره کیفیت، دوام و تکنولوژی برتر

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه:

پنجمین اجلاس روسای صنعت حمل و نقل،ساختمان،راه و شهرسازی(HETCO) بهمن 1402 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا وسیما با حضور شرکت های برتر این حوزه برگزار شد.

این اجلاس با حضور آقایان عزت الله اکبری تالار پشتی، حسن نوروزی و اقبال شاکری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 تهران و دیگر مهمانان دعوت شده شروع به فعالیت کرد.

این اجلاس در چهار دوره برگزار شده قبلی خود با بررسی چالشها و آسیب های مرتبط با صنعت حمل و نقل،ساختمان،راه و شهرسازی و قدر دانی از شرکت هایی که در این راستا تلاش های شایان و قابل قبولی انجام داده اند فعالیت خود را پایان داده بود.

شرکت سیمان ساوه نیز در پنجمین دور این اجلاس موفق به دریافت نشان ملی سه ستاره کیفیت، دوام و تکنولوژی برتر در تولید سیمان کشور شد.

مدیرعامل محترم شرکت سیمان ساوه جناب آقای مهندس فقیهی به همراه مدیران این شرکت با حضور فعال خود در بین شرکتهای برتر در این اجلاس، ضمن دریافت تندیس و لوح برتر توانستند با شرکتهای پیشرو در صنعت ساختمان و راه و شهر سازی به گفت و گو و بیان مشکلات بپردازند و در پایان با هم اندیشی و نقد و بررسی مشکلات مرتبط و پیش رو با این حوزه، ابراز امیدواری کردند که این مشکلات با کمک یکدیگر برطرف شود.