مدیرعامل شرکت سیمان ساوه با صدور پیامی فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران بخصوص خانواده بزرگ سیمان ساوه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ ”
کسانی که گفتند: «صاحب‌اختیارمان خداست»، و پای حرفشان ایستادند (#مقاومت کردند)، نه ترسی بر آن‌ها غلبه می‌کند و نه غصه می‌خورند. (سوره مبارکه احقاف آیه ۱۳)

دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهامبخشی ملتی است که صفحه ایی زرین در تاریخ حیات ایران عزیز گشود. بی شک حضور فجر آفرینان و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ­گاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت و پیشرفت و حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته مرهون جانفشانی این عزیزان است. بزرگداشت 22 بهمن، یعنی، یادآوری ایثار، رشادت و شهادت طلبی امتی که با پیروی از سلاله حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

در بیش از ۴ دهه گذشته ملت بزرگ ایران راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. جنگ تحمیلی و دفاع جانانه و مقدس ملت ایران در برابر ابرقدرتان و تحریم های ظالمانه همه جانبه استکبار جهانی هم نتواست خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نماید و ایران سرافرار به برکت روحیه جهادی جوانان غیور و نخبه خود قله های افتخار و پیشرفت علمی را فتح نمود. در تمام این سالها پیشرفتهای علمی و صنعتی بی نظیری به همت جوانان،مهندسین، اندیشمندان و بزرگ اندیشان ایرانی بدست آمده است که هم موجب سرافرازی و سرور ایرانیان بوده است باعث پذیرش اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران نزد جهانیان شد که هر یک برگ زرینی در کتاب پرافتخار تاریخ کشور است.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن در آغاز بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، یاد امام خمینی (ره) و شهدای والامقام­مان را گرامی می‌­دارم و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از تمامی همکارانم در شرکت سیمان ساوه دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت از ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر بکشند.

مهدی فقیهی

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سیمان ساوه

 

پیام تبریک مدیر عامل سیمان ساوه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن