پیام تبریک مدیر عامل ونایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه به مناسبت 22 بهمن

 

“جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا ”

متن پیام مهندس مهدی فقیهی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به روح باغبان کبیر لاله های سرو قامت انقلاب و جنگ تحمیلی، فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت غیور و فهیم ایران، مشتریان، سهامداران و پرسنل شرکت سیمان ساوه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تداوم اقتدار ایران عزیز را در همه عرصه های داخلی و بین المللی از خداوند منان مسالت دارم. انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل گردید و توانست ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در دنیا تسری بخشد.
دهه مبارک فجر یادمان حماسه پیروزی، ظهور پایه ‌های انقلاب، و ایام تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌‌اند، است.

اکنون با گذشت چهل وچهار سال از این واقعه بزرگ و به رغم مشکلات موجود در این چهار دهه که عمدتا بواسطه کینه توزی بدخواهان انقلاب است، مردم همیشه در صحنه ایران همچنان منویات مقام رهبری را چراغ راه خود قرار داده و با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانسته اند مشکلات بزرگ همچون جنگ تحمیلی و تحریم های ناجوانمردانه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.
و اینک در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مبنی بر تلاش در راستای رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی، امید داریم تا آینده‌ پیش‌روی سرزمین عزیزمان ایران، با استفاده از همت و کار مضاعف تلاشگران عرصه تولید و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها جوانان مومن و انقلابی به شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر برسد.
خانواده بزرگ مجموعه کارخانجات سیمان ساوه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیز (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بیانات ایشان درباره لزوم احیای صنعت و رونق تولید را راهبرد اصلی خود می‌داند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب کار و تلاش را دستور همیشگی خود قرار می‌دهد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و یوم الله 22 بهمن به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه جهادگران صنعت و مدافعان تولید و تمامی کارکنان خانواده سیمان ساوه، از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را مسئلت دارم.

مهدی فقیهی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان ساوه