مهندس فقیهی، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را به همه عزاداران آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه ، در متن پیام مدیرعامل آمده است:

دلا کوی حسین عرش زمین است

مطاف و کعبه ی دلها همین است

اگر خیل شهیدان حلقه باشند

حسین بن علی آنرا نگین است

چهل شب و روز غمگین بر خاندان و اولاد اباعبدالله الحسین (ع) گذشت و شراره‌های ناپاکی، نامروتی و ناجوانمردی بر پیکر پاک‌ترین و مظلوم‌ترین خاندان بشریت نقش‌بست اما خروش و استقامت جاودانه شیر زن دشت کربلا زینب (س)، برگی حماسی بر کتاب تاریخ بشریت افزود و تا ابد نقشه شوم و خیال واهی دشمنان قسم‌خورده انسانیت و آزادگی را نقش بر آب کرد. حماسه اربعین ، حماسه ای بسیار بزرگ از انسان های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد.
اربعين؛ زنده نگهداشتن ياد حقيقت و خاطره ي شهادت در مقابل طوفان تبليغات دشمن و تجلی جندالله برای بسترسازی آخرین فصل از کتاب سترگ امامت و لبیک گویی به ندای “هل من ناصر ینصرونی” است.
نهضت سید الشهداء (ع) و فلسفه عاشورا آنچنان بر جان و روح تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن این ماه به برکت خون پاک شهیدان عظیم الشان آنچنان شوری در دل ها جاری می شود که عاشقان آن حضرت در دو وجه شور و شعور، فلسفه قیام ابا عبدالله حسین(ع) را با شکوه هر چه تمام تر به جهانیان معرفی می نمایند.

اينجانب فرا رسيدن اربعين شهادت حضرت امام حسين(ع) و شهداي دشت کربلا را به همه آزادگان، آزادانديشان و به ويژه همکارانم در شرکت سیمان ساوه تسليت عرض می نمايم. ان شاء الله با زنده نگه داشتن نهضت عاشورا، حق را در همه عرصه های زندگی پيشه راه نماييم.

مهدی فقیهی
مدیرعامل شرکت سیمان