رکوردشکنی سیمان ساوه در تولید1401

طبق آمار رسمی منتشر شده شرکت سیمان ساوه موفق شده است در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، رکورد تولید خود را شکسته و پس از ۱۰ سال در تولید سیمان و کلینکر سفید و خاکستری، توانسته بیشترین تولید خود را ثبت کند و با رشدی چشمگیر به میزان قابل توجهی  محصولات خود را به فروش برساند.

 

در راستای تمهیدات و پیاده سازی برنامه‌های مدون مدیریتی این شرکت توانست در کارخانه سیمان خاکستری سیمان ساوه، با تولید ؛ ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر ، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶)  تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گردد.

کارخانه سیمان خاکستری شرکت سیمان ساوه، با تولید ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶) تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱.

 

همچنین در کارخانه سیمان سفید، شرکت سیمان ساوه با تولید  ۱۵۶٫۹۵۴ تن کلینکر سفید و تولید  ۱۵۷٫۴۴۸ تن سیمان سفید و فروش ۱۵۸٫۹۳۳ تن سیمان سفید ، رکورد دار این مواردطی ۱۰ سال گذشته باشد.

کارکرد-کارخانه- سیمان- سفید -ساوه

 

 

شایان ذکر است تدابیر اندیشیده شده مهندسان سیمان ساوه تحت نظارت مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل باتجربه این شرکت ، باعث افزایش بهره‌وری و ارتقا راندمان کاری در مجموعه گردیده و شرکت توانسته به میزان قابل‌توجهی در تولید ، تحویل و فروش عملکرد خود را افزایش داده و برای سهام‌داران و ذی‌نفعانش سودآوری و ارزش‌آفرینی قابل‌توجهی به ارمغان بیاورد .