دیدار با خانواده محترم شهدا و ایثارگران و

خانواده کارکنان جانباخته بر اثر تصادف جاده ایی شرکت سیمان ساوه

 

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه ولادت حضرت علی علیه السلام ، مهندس فقیهی در دیدار با خانواده محترم شهدا فرمودند که جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نیست.

مدیرعامل شرکت سیمان ساوه در جلسه دیدار و تکریم خانواده‌های شهداء و خانواده کارکنان جان‌باخته این شرکت ، مجموعه سیمان ساوه رامدیون رشادت و ایثارگری‌های شهدا و خانواده هایشان و خدمات کارکنان فداکار خود دانست که در این راه جان خود را از دست داده اند.

به گزارش و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان ساوه

مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل مجموعه سیمان ساوه ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر و ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خانواده‌های کارکنان این شرکت که بر اثر سانحه تصادف جان باختند گفت: این دیدار فرصتی برای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را از دست دادند و ما مرهون تلاش‌های بی‌دریغ آنان هستیم و این پیشرفتی که امروزه در مجموعه سیمان ساوه شاهد آن هستیم مرهون همدلی و همراهی کارکنان خدومی است که دیگر در بین ما نیستند.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

مهندس فقیهی با اشاره به اینکه مجموعه سیمان ساوه قدردان زحمات، تحمل و صبر خانواده ی آن عزیزان است تصریح کرد: این شرکت به وجود یکایک فرزندان و بازماندگان همکاران درگذشته افتخار می‌کند و شما هنوز عضو خانواده بزرگ سیمان ساوه هستید و خواهید بود.

وی همچنین ضمن آشنایی و گفتگو با یکایک فرزندان و اعضای خانواده کارکنان مرحوم این شرکت ، در جریان وضعیت تحصیل و معیشت آنان قرار گرفت و درخصوص آینده شغلی و حرفه‌ای فرزندان این گروه از همکاران نیز مواردی را جهت پیگیری به مدیران مربوطه اعلام نمود.

 

دیدار با خانواده محترم شهدا و ایثارگران سیمان ساوه