پیام تبریک مدیرعامل شرکت سیمان ساوه مهندس مهدی فقیهی به همکاران فداکار، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان این شرکت و خانواده‌های آنان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امیرمؤمنان حضرت علی‌ (ع) و روز پدر .

 

✍️ به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه متن پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

13 رجب المرجب روز میلاد با سعادت مولود کعبه امیرالمومنین علی (ع)، اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، اسوه بی بدیل ایمان و اخلاص و مظهر تمام و کمال شجاعت و عدالت است.یگانه رادمردی که تولد و عروجش در خانه خدا رقم خورد و مایه فخر و مباهات عرشیان و جهانیان می باشد.

روز پدر بهانه نیکویی برای بزرگداشت مقام آسمانی تمام مردان نیک سیرت و پدران دلسوز و متعهد این سرزمین است، به خصوص بزرگ مردان بی ادعایی که در راه آرمان های والای ایران اسلامی سخاوتمندانه جان نثاری کردند تا عزت و استقلال میهن عزیزمان حفظ شود.

زندگی سراسر برکت حضرت مولی الموحدین (ع) الگویی تمام‌عیار برای هر انسان پاک سرشت است و منش ایشان راهنمایی بی بدیل در تمامی اعصار برای سعادت دنیوی و اخروی پیروانشان محسوب می شود.

عدالت، مردم‌داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقوق تک‌تک آحاد جامعه فارغ از هر قوم و آئینی از یادگارهای ماندگار علم و عمل ایشان محسوب می‌شود. امید دارم در سایه الطاف خداوند منان در این ایام پربرکت ، کردار و منش فردی، اجتماعی و سیاسی آن امام همام سرلوحه زندگی مان قرار گیرد.

اینجانب میلاد مسعود امیر مومنان حضرت علی(ع) را به عموم مردم به خصوص کارکنان زحمتکش و پرتلاش شرکت سیمان ساوه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امید است با نصب العین قرار دادن منش و سیرت زندگانی آن حضرت بیش از پیش در راه خدمت به آحاد جامعه کوشا باشیم.