جشن پیروزی انقلاب در سراسر ایران

 شستا  –  پای کار –  انقلاب 

همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی با حضور مهندس مهدی فقیهی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سیمان ساوه ، مهندس شیخی مدیریت محترم کارخانه سیمان خاکستری و مهندس تفرجی مدیریت محترم کارخانه سیمان سفید ساوه و جمعی از معاونین ، مدیران و مشاورین شرکت و کارکنان در محوطه باز ساختمان اداری برگزار شد.

این مراسم ابتدا با تلاوت آیات نورانی قران کریم و ادای احترام همه ی شرکت کنندگان و اهتزاز پرچم مقدس و مبارک جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سیمان ساوه

 

در این مراسم مهندس فقیهی ضمن تبریک عید ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر سخنرانی خود را آغاز کردند. ایشان انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است. ایشان با اشاره به یکساله شدن حضورشان دربین کارکنان شرکت سیمان ساوه و افزایش میزان تولید و فروش و صادرات محصولات شرکت، این افتخار را مدیون تلاش همدلی و محبتی دانست که بین همه اعضای شرکت وجود دارد.

ایشان با اشاره به این موضوع که اگر همه ی ما مرد عمل باشیم ، قطعا می توانیم تمام سختی های پیش رو را پشت سر بگذاریم و روند افزایش تولید خود را ادامه دهیم.

مهندس فقیهی در پایان سخنرانی شان با آرزوی موفقیت و سرافرازی برای همه ی ایران سربلند و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه ، مقام معظم رهبری امام خامنه ایی عزیز دعا و آرزوی سلامتی کردند.

 

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سیمان ساوه

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین انجمنی با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و چهار سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

در پایان به این موضوع اشاره کردند که جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از این دستاوردها دفاع کنیم.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سیمان ساوه

در ادامه مراسم برنامه های مولودی خوانی و پذیرایی از شرکت کنندگان این مراسم نیز انجام شد.