فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران زمین است.مدیرعامل شرکت سیمان ساوه در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شرکت سیمان ساوه قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی این شرکت ،متن کامل این پیام به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است (مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر شرکت سیمان ساوه که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنم. خرسندیم که در کنار این عزیزان که خدمات ارزنده و سهم بزرگی را در افزایش رونق تولید دارند،درحال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم. تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور قشری به نام کارگر محال است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه است و قداست کار و مجاهدت تا مرتبه شهادت اعتلا بخشیده شده است.

روز کار و کارگر یادآور تلاش پولادمردانی است که در کارگاه‌ها و معادن با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند. شرکت سیمان ساوه این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت در بخش داخلی و خارجی داشته است.

برای همه کارگران عزیز و خانواده‌های محترمشان عزت و سربلندی  از درگاه حضرت حق مسألت نموده و روز کارگر را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم.

روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری شرکت سیمان ساوه مبارک باد.

مهدی فقیهی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره