جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد.

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه در کارخانه سیمان خاکستری شرکت سیمان ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ساوه : جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه با حضور مدیرعامل محترم ، ریاست محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار محترم شهرستان زرندیه ریاست محترم اداره راه و ترابری شهرستان زرندیه ، فرمانده محترم سپاه شهرستان زرندیه ، فرمانده بسیج کارگری شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولان منطقه ای برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و خوش آمدگویی و تبریک روز خلیج فارس توسط حجت الاسلام اکبری امام جماعت شرکت به تمامی مهمانان آغاز شد.

پس از ایشان حجت السلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه با سخنرانی خود در خصوص روز کار وکارگر و تبریک این روز به همه ی زحمت کشان شرکت سیمان ساوه پرداختند. ایشان اشاره داشتند که کار عبادت است و کارگری ارزش بیشتری دارد که کار سخت تری داشته باشد.

در ادامه مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل محترم شرکت سیمان ساوه در سخنانی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های شرکت سیمان ساوه طی سالهای گذشته، اظهار کرد: با تلاش و کوشش جمعی همکاران توانستیم موفقیت های چشمگیری را در جامعه صنعتی کشور بدست بیاوریم و اکنون جایگاهی ویژه به دست آورده ایم و امیدوارم که امسال هم با نشاط و تلاش مضاعف یکی از شعار های سال 1402 که  “رشد تولید” است را محقق سازیم.

ایشان تصریح کردند : سال گذشته رکورد های جدیدی در تمامی حوزه ها در تاریخ این شرکت ثبت شدو در حوزه صارات با افزایش قابل توجهی به لحاظ وزنی شرکت روبرو شدیم که این امر حاکی از پتانسیل و ظرفیت موجود در شرکت بود که توانستیم از آن بهره برداری حداکثری کنیم.

مهندس فقیهی خدمت صادقانه را کلید رشد و تعالی کشور دانسته و افزود : همه ما در هر جایگاهی که قرار گرفته ایم با اجرای صحیح امور محوله می توانیم سبب حرکت رو به رشد کشور عزیزمان شویم .

مدیرعامل محترم سیمان ساوه ، رمز موفقیت را عمل به سه عامل : توکل به خدا ، اعتماد به کار گروهی و خرد جمعی و در آخر تکریم منابع انسانی برشمرد و تصریح کرد : در بخش منابع انسانی عمده همکاران شرکت متعهدانه به کار خود که منجر به توسعه صنعت کشور است عمل می‌کند که در سال گذشته با اعتقاد به توان و ظرفیت متخصصان سیمان ساوه محقق شد.
در ادامه ایشان خاطر نشان شد: امسال با برنامه ریزی بهتر و استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات با افزایش بهره وری و بهره دهی امیدواریم تعهدات و تولیدات شرکت را مطابق برنامه ریزی پیش بینی شده افزایش دهیم.
در ادامه مراسم، مهندس مهری فرماندار شهرستان زرندیه ، حجت السلام ابراهیمی ، مهندس بقایی ریاست محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرندیه و به همت فرمانده محترم سپاه شهرستان زرندیه جناب سرهنگ صادقی از زحمات خالصانه خدمات ارزنده ی مهندس فقیهی که در طول مدیریت ایشان در شرکت سیمان ساوه گذشته با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

در این مراسم برنامه های مختلف برای کارکنان اجرا و در پایان از 26 نفر از همکاران نمونه در سال جاری با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه نقدی قدردانی شد.

برگزاری مراسم روز کارگر

برگزاری مراسم روز کارگر